torsdag 25. september 2008

J'aime..


Jeg elsker


  • Å snakke fransk når franske forstår hva jeg sier

  • Lyden av mine høye hæler i gatene i paris

  • Å sitte i en park og lese vogue

  • Å drikke kaffe på en café og se på menneskene som haster forbi og er veldig parisiske

  • Å sitte på trappen nedenfor sacre ceour på kvelden og se på utsikten over paris og bare drømme meg bort

  • Lyden og stillheten regnet bringer med seg

  • Å drikke vin i leliligheten mens jeg hører på montmartre som lever like utenfor vinduet

  • Å gå til skolen tidlig om morgen, og haste sammen med andre veldig travle parisere

  • Å sitte på métroen og høre på ipod

  • Å glede meg til å møte noen igjen

  • Å prate med noen jeg ikke har sett på lenge

  • Å skrive kort
  • Å få et spennende brev

  • Eiffeltårnet

  • Å drikke Te

  • Å drikke Kaffe

  • Starbucks

  • Å spise Croissants

  • Klær
  • Å se på forskjellige catwalkvisninger fra yndlingsdesignerene mine

  • Å kjøpe sko

  • Å smile

  • Å være litt trist, men å plutselig å høre en sang som får meg i skikkelig godt humør

  • Å lære en ting jeg får bruk for
  • Å være støl etter jeg hat trent

  • Å være så glad i alle vennene mine

  • Gå tur i vakkert landskap

  • Den friske høstluften

  • Pene ting

  • Å lese noe som får meg til å forstå verdens hemmeligheter

  • Undre
  • Å le

  • Å være lykkelig

Qu'est-ce que tu aimes?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh. Den lista fikk meg til å virkelig savne Paris. Så forferdelig fint. Du er heldig. Jeg liker at jeg skal til afrika imorgen. Også liker jeg at jeg sitter i et fotostudio på skolen akkurat nå og spiser boller.

Lise Marie sa...

Jeg liker at jeg fikk kort av deg i dag. Ble kjempeglad :) jeg liker å gå på folkehøgskole, jeg liker vennene mine, jeg liker deg, jeg liker å ta en dusj, når det er lenge siden sist, jeg liker snus, jeg liker øl, jeg liker å danse, jeg liker å tulle, jeg liker å gå lang tur i skogen, jeg liker loppemarked og jeg liker kassettspilleren min.

Karoline sa...

jeg elsker sånne faktaopplysninger <3

Camilla Didriksen sa...

Så fint innlegg! :)

Anonym sa...

j'aime å lese bloggen din og drømme meg bort :D heh, skal til Paris før jeg flytter. Det har far lovet! hehe, Utrlig bra blogg. Kjempe gøy å lese. Klem Ane Selina <3