lørdag 4. oktober 2008

Samedi

I går var jeg ute sammen med Nilla, Oda og Magnus. Vi var først hos Nilla og de og koste oss med litt vin, og så reiste vi til en søt bar på Châtelet. Der var det Happy Hour frem til 23! Drinkene var billige og kjempegode;) Cosmopolitan og en "surprise us" drink. I tilegg fikk vi noen av bartenderen. (Ganske praktisk å være blond i paris noen ganger). Kjempekoselig!

I dag er det nuit blanch i Paris. Det vil si at alle Butikker, kinoer og caféer er åpne hele natten, (ikke bare til 23, som i norge på nattåpent) og det er mye som skjer i byen. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil finne på enda, men det blir sikkert noe fab..

Jeg snakket akkurat med Victoria på telefonen! Hun er en av de beste veninnene mine, og hun går på design-folkehøyskole på Holtekilen! Savner henne skikkelig, men det var godt å snakke med henne.

Nå har jeg hvertfall tenkt å stikke bort på ynlingscaféen min og drike en kaffe. Oi! det er jo en ny måned! Kanskje et nytt Vogue har kommet ut! Jeg løper og kjøper..

Bisous<3

6 kommentarer:

Karoline sa...

Nattåpent:O Så sykt kult..!

Cecilie sa...

Oi, høres kult ut med nuit blanc!:) Men kan ikke unngå å tenke litt på stakkarene som faktisk må stå bak disker og kasser i hele natt... Men håper du får det hyggelig, uansett hva du velger å finne på :)

Anonym sa...

Åh, du må ha det fint! Kva studerar du?

Anonym sa...

nuit blanc høres fantastisk ut:D
så gøy^^

Anonym sa...

hvorfor kan ikke norge ha harry hour og gratis drink til de med lys hus/blå øyner/blondt hår. trenegr ikka ha alle tre engang , haha

Ida sa...

Det var coolt i teorien;) Hadde det spenndende hvertfall..
freddy- Jeg studerer fransk ved en norsk høyskole i Paris. =)