tirsdag 7. oktober 2008

Mais oui..

I dag har jeg vært på skolen. I litteraturen hadde vi om en meget spesiell mann med navn Serge Gainsbourg. Han var en skrulle som alltid klarte å sjokkere sin samtid. Hvis du ikke har hørt han, burde du virkelig det;http://www.youtube.com/watch?v=79yrbmcXftA

Etter skolen spiste jeg tunfisksalat(!), og reiste på drama. I dag hadde vi om scenen, og hvordan vi gjør éntre og sortie i karakter. Dessuten hadde vi en dialog som vi spilte to og to. Vi måtte lage en historie og improvisere rundt den. Dialogen til meg og Frode gikk slik:
- Vite, vite!
- Oui, oui, oui..
- Vite! Il est arrive!
- J'arrive pas.
eller noe i den dur. Ganske søkt,eller hva? Eller en åpen oppgave, som man kan kalle den.
Jeg lo og lo. Det var veldig festelig. =)


Jeg reiste til Maris etter drama. Der skulle jeg spise sammen med familien til Simen. Vi spiste på en veldig søt resturant i skikkelig art nouveau stil. Maten var skikkelig god, og kelneren var veldig morsom. En velykket kveld!

Bisous<3

1 kommentar:

Lise Marie sa...

ah. jeg elsker serge. neida. hah. Husk at du skal sende meg brev! da blir jeg glad :)