mandag 6. oktober 2008

Vondt i halsen på forblåste montmartre..

Grunnet mine nattlige eventyr på lørdag, er jeg blitt litt klein. Type vondt i halsen, svimmel og trøtt. Dobbelblæ!

I går var det en trivelig søndag! Jeg og Anna gikk en lang tur på Montmartre i det sure været, og holt på å blåse bort på toppen av trappene. Etterpå satt vi inne i min precious lille leilighet, drakk te og leste fashionmagasines..

I dag har jeg vært på skolen og vært klein. Dessuten er foreldrene til Simen i Paris, så vi har vært å spist på Champs elysée..

I morgen skal jeg på dramatimer igjen! Gleder meg faktisk=) Det blir koselig!

Photo: flicr

3 kommentarer:

Anonym sa...

du er ikke alene om den..

Anonym sa...

er ikke no bra å være klein, men te og mye fashion hjelper;)

Cecilie sa...

Grønn eller hvit te og pledd er bra medisin! :)